اینم یه دختر خوشگل
اینم یه دختر خوشگل

          اگه این عکس شما بود چیکار می کردید؟

 

نظر یادتون نره

 



این نظر توسط نــ♥ــفــ♥ــس در تاریخ 1393/5/15/3 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

ولي پسرهاي الان اين جورين نديدن موهاش بلند فرفري لب شتري ابرو ورداشته اخه يكي نيس بگه داداش من واي ببخشيد بايد به پسر الان بگي خواهر من خر هم با ابرو برداشتن خوشگل نميشه چه برسه توووووووووو
پاسخ: فک کنم یه چسرو ببینی سرشو از بدنش جدا میکنی...اخه دختر اینقد خشن
پاسخ:منظورم پسرو

این نظر توسط جسیکا در تاریخ 1393/3/24/6 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عمرا من اگه این باشم باید برم بمیرم
پاسخ:خدا نکنه تو این باشی

این نظر توسط m هی بابا در تاریخ 1393/3/19/1 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

هههههههههه فقط همین مونده
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط raha در تاریخ 1393/3/19/1 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خودکشی ........خدایا شکرتــــــــــ....
چرا خودکشی آخه...حیفی به خدا..

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/3/14/3 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

گفتم «میشد»منظورم این نبود ک من هستم اقااااا
پاسخ:مـــــــــــــی دونــــــــــــــــــــــــــــــــــم

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/3/11/7 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

میخواستی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته میشه جراحی کنم امااااااااا

اخه پولو کجااااااااااا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: میخوای من بهت بدم؟؟نه می خوای آیا؟

این نظر توسط fatima در تاریخ 1393/2/18/javaneh2 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

iiiiiiiiish bi maze
پاسخ:هههه هههه هههه

این نظر توسط elmcity در تاریخ 1393/2/18/javaneh2 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

من خدا رو شکر میکنم که نیستم..اگه بودمم کاریش نمیشد بکنی..
پاسخ:like

این نظر توسط afrouz در تاریخ 1393/2/18/javaneh2 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اخه اين كجا من كجا
پاسخ:خداییش ای شکلی نیستی؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط hasti در تاریخ 1393/2/17/javaneh2 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

لوووووووووووووووووووس..
پاسخ:ههههههههههه


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: